Priljubljeno

  • KIDS' PLAY HAT
    KIDS' PLAY HAT

    Kids' Play Hat je najboljša naložba za zaščito vaših otrok in vnukov...

    23,96 €
  • ADVENTURE HAT
    ADVENTURE HAT

    Adventure Hat je najbolj znan model klobučkov podjetja Sunday Afternoon.

    36,00 €
  • Otroška plavalna majica
    Otroška plavalna majica

    Otroška plavalna majica z dolgimi rokavi Ko otroci uživajo v vodi,...

    15,00 €
  • KIDS' FUN BUCKET HAT
    KIDS' FUN BUCKET HAT

    Ob klobučku Kids' Fun Bucket Hat se bo vašemu otroku ali vnuku...

    23,96 €
  • CRUISER HAT
    CRUISER HAT

    Pri Sunday Afternoon smo želeli posnemati značilnosti tradicionalnega in...

    31,96 €

Proizvajalci

Akcije

  • Brezplačna dostava

Vračila

Kako lahko vrnem izdelek?

1. Klobuček, kapa ali oblačilo mora biti v ČISTEM in NERABLJENEM stanju, da ga zamenjamo ali vrnemo kupnino /ženske prosimo, da preizkusijo klobuček brez nanešenih ličil na obrazu (čelo), da na klobučku ne bodo sledi ličil/.
2. Morda biti NEPOŠKODOVAN in z NEODSTRANJENIMI etiketami.
3. NE PREPOGIBAJTE ALI GUBAJTE KRAJCEV KLOBUČKA.
4. Vrnite izdelek v isti ŠKATLI ali pa škatli podobne velikosti, kot ste ga prejeli. Za vračilo kap
in klobučkov NE UPORABLJAJTE KUVERT.
5. Zaradi lažje in hitrejše obravnave vračila oz. odstopa od pogodbe vas prosimo, da priložite
izpolnjen obrazec o vrnitvi in če želite, kratko pojasnilo, zakaj izdelek vračate.
6. Priložite tudi (kopijo) računa za blago.
7. Napišite ali želite zamenjavo artikla (izbirate lahko samo med tistimi, ki jih imamo na
zalogi) ali vračilo kupnine. V primeru, da želite artikel zamenjati za dražji artikel, boste
morali razliko v ceni doplačati.
8. V primeru, da želite vračilo kupnine, vam povrnemo znesek vrednosti artikla-ov ne pa tudi
poštnine.
9. Izdelek vrnite PRIPOROČENO na naslov: TARLIN, Simona Dijak, s.p., Hlebce 45, SI4248 LESCE (strošek pošiljanja nosi pošiljatelj).
10. Za izvod obrazca o vračilu, ki ga lahko natisnete, kliknite tukaj.
11. Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na: info@dobra-roba.si.
12. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podrobnejša pojasnila in pravna podlaga
Če želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od naročila, lahko v štirinajstih dneh to pisno sporočite na naš naslov ali po e-pošti info@dobra-roba.si, ne da bi vam bilo za to potrebno navesti razlog. Štirinajstdnevni rok začne teči dan po prejemu pošiljke.

Sprejeta naročila v trgovini dobra-roba.si se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@dobra-roba.si .

 

Odstop od naročila
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne
kupnino. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/
2004, 126/2007)

Če kupec prevzeto blago vrne in želi vračilo kupnine, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca.

100 % garancija
V celotni življenjski dobi izdelka bomo zamenjali vsak artikel ali oblačilo z napako, ki izvira iz proizvodnega postopka. Obraba ali poškodba izdelka zaradi vsakodnevne uporabe se ne smatra kot napaka, ki izvira iz proizvodnega postopka.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranil) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.